مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-19سياسي

احکام فضای مجازی را در این کتاب مطالعه کنید


کتاب «احکام فضای مجازی» اثر محمود صادقی به همت مؤسسه بوستان کتاب چاپ رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، کتاب احکام فضای مجازی اثر محمود صادقی به همت مؤسسه بوستان کتاب در 192 صفحه به چاپ رسید.

اثر حاضر مشتمل بر 302 مسئله و سؤال های شرعی درباره فضای مجازی است که از کتب فقهی (رساله عملیه، استفتائات) و سایت های امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری، آیت الله سیستانی، آیت الله شبیری زنجانی، آیت الله صافی گلپایگانی و آیت الله مکارم شیرازی جمع آوری کرده است.

مؤلف در مقدمه این اثر آورده است: اگر در این کتاب نظرات فقهی مرجع تقلیدی ذکر نشده است، یا به آن دست نیافتیم و یا در این مورد نظری نداشتند.

ان شاءالله در صورتی که این نظرات را به دست بیاوریم، در چاپ های بعدی اضافه می شود.

ساختار اثر این اثر در 12 فصل تألیف شده است، در فصل اول این کتاب که به راه اندازی اینترنت ملی و تولید محتوای فضای مجازی اختصاص یافته، ضمن اشاره به تولید شبکه های اجتماعی داخلی و ساخت بازی های رایانه ای ایرانی، بر تأمین سلامت اخلاقی فضای مجازی، درآمد ناظرین فضای مجازی، تعلل در فیلتر کردن، تأمین امنیت سایت ها و… پرداخته شده است.

نویسنده در دومین فصل از کتاب حاضر، به احکام مربوط به خانواده و فضای مجازی می پردازد که از جمله مباحث این فصل می توان به نظارت والدین بر فعالیت فرزند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احکام فضای مجازی را در این کتاب مطالعه کنید

احکام فضای مجازی را در این کتاب مطالعه کنید