مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:372022-10-19سياسي

مدیرعامل متخلف به خرید لوازم التحریر برای فرزندان کارگران محکوم شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری عقدا، محمدحسین دهقان طزرجانی در خصوص پرونده محکومیت مدیرعامل یک واحد تولیدی در این شهرستان، اظهار کرد: ضعف نظارت نسبت به وظایف مدیریتی توسط مدیرعامل یک شرکت تولیدی موجبات صدمه بدنی غیرعمدی ناشی از حوادث کار شد.

  وی افزود: نظر به حسن سابقه و رفتار متهم، اقرار و همکاری با دادگاه و اوضاع و احوال مؤثر در ارتکاب بزه و وجود جهات تعلیق، این فرد به جای جریمه نقدی محکوم به خرید لوازم التحریر برای فرزندان محصل کارگران شاغل در این شرکت محکوم شد.

رییس حوزه قضایی عقدا گفت: استفاده از چنین احکامی ضمن دارا بودن اثرات اصلاحی و تربیتی در رفتار و کردار مجرم، یک کار خیر نیز محسوب می شود و با شروع سال تحصیلی جدید فرزندان کارگران کمتر برخوردار را از نعمت لوازم التحریر برخوردار می کند.

دهقان طزرجانی در رابطه با سیاست های دستگاه قضایی مبنی بر مجازات های جایگزین، هدف اصلی این نوع مجازات ها را علاوه برخدمات عمومی رایگان، اصلاح و بازپروری مجرمان دانست و خاطرنشان کرد: این حکم با حضور رییس حوزه قضایی در محل شرکت تولیدی اجرا و بسته های لوازم التحریر بین کارگران کارخانه توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرعامل متخلف به خرید لوازم التحریر برای فرزندان کارگران محکوم شد

مدیرعامل متخلف به خرید لوازم التحریر برای فرزندان کارگران محکوم شد