مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 09:072022-10-19سياسي

دشمن تمام توان خود را برای ضربه به نظام بکارگرفته است


فرماندار نظرآباد با تاکید بر بررسی و پاسخگویی به مطالبات مردمی، گفت: امروز دشمن بیش از هر زمان دیگری برای ضربه به نظام و انقلاب در تلاش است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نظرآباد، حسین بغدادی، فرماندار شهرستان نظرآباد، طی نشستی به منظور بررسی مشکلات مردمی محله سید جمال الدین تحت عنوان قرارگاه اجتماعی برگزار شد، گفت: امروز پاسخ به مطالبات مردمی و رفع مشکلات آن ها در مقابله تهاجم دشمن، عین جهاد است و موظف و مکلف به انجام آن هستیم.

فرماندار نظرآباد با اشاره بر تبعات حاشیه نشینی که متاسفانه در استان البرز نیز بخش زیادی را شامل می شود، اظهار کرد: مشکل حاشیه نشینی تبعاتی همچون بزهکاری، اعتیاد و.

را در پی دارد که بی شک تشکیل قرارگاه اجتماعی طبق فرمایش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خواهد توانست بخش اعظمی از این آسیب ها را بررسی و مرتفع نماید.

وی افزود: خوشبختانه جلسات قرارگاه اجتماعی استان نیز تحت نظارت مستقیم استاندار البرز بطور هفتگی در حال اجراست که ما هم بنا به اهمیت این مهم کلیه این جلسات را در نظرآباد در محلات مورد هدف از جمله مسکن مهر، مهدی آباد و.

برگزار نموده ایم تا صرفا به تشکیل جلسه اکتفا ننموده و مسؤولین مربوطه باحضور میدانی در محله و گفتگوی رو در رو با مردم مشکلات مناطق را مشاهده و سپس حل نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن تمام توان خود را برای ضربه به نظام بکارگرفته است

دشمن تمام توان خود را برای ضربه به نظام بکارگرفته است