مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 مهر 1401 ساعت 08:322022-10-19حوادث

خسارت بارش 78 میلیمتری باران در بندرگز


فرماندار بندرگز در غرب گلستان با اشاره به ثبت بارش 78 میلیمتری باران در ایستگاه وطنا این شهرستان گفت: بارندگی شدید شامگاه امشب (سه شنبه) موجب آبگرفتگی چندین خانه، - عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، صابر حسن پور در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اثر بارندگی عصر و شامگاه امشب جاده های روستایی جنوب شهرستان دچار آبگرفتگی شد و ده ها راس گوسفند اهالی منطقه به دلیل گرفتارشدن در سیلاب تلف شد.

فرماندار بندرگز بدون اشاره به تعداد مشخصی از خانه های دچار آبگرفتگی شده بر اثر سیلاب در روستای سرطاق این شهرستان گفت: عوامل امدادی در حال امدادرسانی و تخلیه اسباب و اثاثیه اهالی هستند و جیره غذایی اضطراری و اسکان موقت برای خسارت دیدگان پیش بینی شده است .

وی ادامه داد: برق صدها مشترک روستایی این شهرستان برای ساعاتی قطع شد که با حضور به موقع عوامل امدادی برق مشترکین متصل شد.

بر اساس گزارش هواشناسی در روستای باغو 61 و در روستای وطنای بندرگز 78 میلیمتر باران بارید.

بر اساس گزارش هواشناسی سامانه بارشی ، شامگاه چهارشنبه از گلستان خارج می شود جاده خوش ییلاق گلستان بر اثر بارندگی شدید بسته شد در همین حال، فرماندار آزادشهر گفت: جاده خوش ییلاق به عنوان راه ارتباطی استان گلستان و شهرستان شاهرود در استان سمنان به دلیل بارندگی شدید و جاری شدن رو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت بارش 78 میلیمتری باران در بندرگز

خسارت بارش 78 میلیمتری باران در بندرگز