مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 17:522022-10-18سياسي

فعالیت 4350 حلقه صالحین در چهارمحال و بختیاری


فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) گفت: بیش از 4 هزار و 350 حلقه صالحین در سراسر استان چهارمحال و بختیاری به صورت فعال وجود دارد که در شهرستان های دهگانه نیز دارای استادیارانی برای برگزاری این حلقه ها است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد ظهر امروز دومین نشست مجمع استادیاران شبکه تربیتی صالحین سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد برگزار شد.

سردار علی محمد اکبری در این برنامه گفت: در راستای تعلیم و تربیت جوانان بسیجی، طرح صالحین از سال های گذشته با شبکه سازی در مجموعه تعلیم و تربیت سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) شروع شده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) افزود: بیش از 4 هزار و 350 حلقه صالحین در سراسر استان چهارمحال و بختیاری در قالب قرارگاه های تعلیم و تربیت، به صورت فعال این جلسات برگزار می شوند و در شهرستان ها نیز قرارگاه ها برای پیگیری و رصد برنامه ها به صورت هفتگی فعال هستند.

اکبری تصریح کرد: علاوه بر قرارگاه صالحین در مجموعه سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع)، قرارگاه عالی صالحین برای برخی نهادها وجود دارد که هر 6 ماه یک بار این قرارگاه فعال می شود و آسیب هایی که در راستای تعلیم و تربیت در نهادهای مختلف وجود دارد بررسی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 4350 حلقه صالحین در چهارمحال و بختیاری

فعالیت 4350 حلقه صالحین در چهارمحال و بختیاری