مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:322022-10-18دانش

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه ایلام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام در خصوص اعلام جدول مبالغ و زمان­بندی ثبت وام ­های دانشجویی در نیم­سال اول سال ­تحصیلی 1402-1401، - سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان دانشگاه ایلام به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی از 21 مهر تا 16 آذر فعال خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، میراب بالو مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام در خصوص اعلام جدول مبالغ و زمان­بندی ثبت وام ­های دانشجویی در نیم­سال اول سال ­تحصیلی 1402-1401، بیان داشت: سامانه دانشجویی برای ثبت تقاضای دانشجویان به منظور دریافت وام تحصیلی، شهریه و مسکن متأهلی از از 21 مهر تا 16 آذر فعال خواهد بود.

  مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام افزود: لازم به توضیح است دانشجویان ورودی جدید و ورودی سال های گذشته که برای اولین بار اقدام به ایجاد پرونده یا ثبت مقطع جدید در پورتال دانشجویان می کنند، صرفاً با ارائه نسخه جدید سند تعهد امکان دریافت وام را خواهند داشت.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت پرداخت وام تحصیلی دانشجویان متاهل به میزان دو برابر دانشجویان مجرد خواهد بود.

  مدیر امور دانشجویی دانشگاه ایلام یادآور شد: با توجه به جایگزینی وام ضروری رویداد خرید لوازم کمک آموزشی به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه ایلام

آغاز ثبت نام وام های دانشجویی دانشگاه ایلام