مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 14:022022-10-18ورزشي

چطور کرمان 3 تیم لیگ برتری تحت حمایت صنایع دارد اما هرمزگان هیچ؟


نماینده ولی فقیه در هرمزگان خواستار توزیع عادلانه اعتبارات مسؤولیت های اجتماعی در هرمزگان و توجه ویژه تر صنایع به حوزه ورزش شد.

- به گزاش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جمعی از جامعه ورزش هرمزگان به مناسبت هفته تربیت بدنی امروز با نماینده ولی فقیه در هرمزگان دیدار و گفت وگو کردند.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان در اظهاراتی در این جمع، عنوان داشت: ورزش همیشه جزو دغدغه های اصلی بنده بوده و جلسه ای نبوده است که موضوعات آن را مطرح نکرده باشم چرا معتقدم باید تلاش کنیم  نقیصه ها در استان رفع شود و ظرفیت های هرمزگان به درستی به کار گرفته شود.

وی با بیان این که هرمزگان در توسعه ورزش عقب، مانده است، خاطرنشان کرد: جنوب کشور در حوزه ورزش استعدادهای بالقوه ای را دارد اما ما هرمزگانی ها نسبت به سایر استان های جنوبی عقب مانده ایم و باید تلاش کنیم تا ورزش هرمزگان به جایگاه واقعی خود برسد.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: حضور تیم های هرمزگانی در لیگ برتر می تواند منجر به رشد و رونق ورزش حرفه ای و علاقمندی ورزشکاران و جوانان این استان به ورزش شود و نباید اجازه داد ستاره های ورزشی استان و تیم های درخشان، دچار افول شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور کرمان 3 تیم لیگ برتری تحت حمایت صنایع دارد اما هرمزگان هیچ؟

چطور کرمان 3 تیم لیگ برتری تحت حمایت صنایع دارد اما هرمزگان هیچ؟