مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 12:572022-10-18اقتصادي

تولید 2800 تن انواع ماهی پرورشی در استان قزوین


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: 2 هزار و 880 تن انواع ماهیان پرورشی در سطح مزارع پرورش ماهی و استخرهای دومنظوره ذخیره آب کشاورزی استان طی شش ماهه اول سال جاری تولید شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمود قبادی اظهار کرد: 2 هزار و 880 تن انواع ماهیان پرورشی در سطح مزارع پرورش ماهی و استخرهای دومنظوره ذخیره آب کشاورزی استان طی شش ماهه اول سال جاری تولید شده است، این میزان ماهی شامل 2 هزار و 498 تن ماهیان سردآبی، 360 تن گرمابی و 22 تن خاویاری است که نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش از 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: وجود منابع آبی مختلف اعم از آب شیرین، لب شور و حتی آب شور و شرایط آب و هوایی و وجود مناطق چندگانه گرم، سرد و معتدل در استان، زمینه را برای توسعه صنعت آبزی پروری بیش از گذشته مهیا کرده که بایستی از این پتانسیل بخوبی بهره برد.

وی با تاکید بر اینکه در راستای سیاست های وزارت متبوع این مدیریت بدنبال توسعه آبزی پروری بر اساس برنامه تحولی ابلاغی از سازمان شیلات ایران می باشد، گفت: در سال جاری به برنامه تولید بازار محور توجه ویژه ای شده که تلاش می شود در راستای توسعه بازار زمینه همکاری تولیدکنندگان با برخی صادرکنندگان و شرکت های فعال افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 2800 تن انواع ماهی پرورشی در استان قزوین

تولید 2800 تن انواع ماهی پرورشی در استان قزوین