مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 11:022022-10-18بين الملل

استراتژی آمریکا برای تبدیل یک «آن» به یک «جریان»


اتاق های فکر ایالات متحده به هیچ عنوان به نتیجه آشوب های امروز ایران دل نبسته اند و اعتقاد دارند نه طراحی درستی داشته و نه کنشگران آن، بر اساس طرح و نقشه عمل کرده اند.

- خبرگزاری فارس؛ یادداشت- محمد لسانی:  اندیشکده شورای آتلانتیک که پس از امضای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به وجود آمد و ذیل حمایت ناتو شکل گرفت، عملا به عنوان اتاق فکر و عقل منفصل رهبران ناتو به ارائه گزارش ها و تحلیل های راهبردی در حوزه های مختلف می پردازد تا اتحاد و انسجام شرق و غرب اقیانوس اطلس (کشورهای اروپایی و آمریکایی) را گسترش ببخشد.

این اتاق فکر، محل دیدارها و گفت وگوهای رهبران سیاسی، نظامی، تجاری و فکری همسو با نظام سلطه است که از سوی اعضای حقیقی و حقوقی از سرتاسر جهان حمایت مالی می شود که از جمله مهم ترین حامیان مالی آن در سال های گذشته باید به شرکت فیسبوک، دولت امارات و دولت انگلیس اشاره کرد.

  * نهاد تصمیم ساز با چهره های آینده ساز شورای آتلانتیک دارای 16 برنامه است که مهم ترین آنها شامل مرکز رفیق حریری و برنامه های خاورمیانه، مرکز انرژی های جهانی، مرکز آزادی و رفاه و مرکز ژئواکونومیک می باشد.

  در ارزیابی اندیشکده های جهانی، نقش این اندیشکده بسیار پررنگ است به نحوی که در ارزیابی سال 2020، از میان تمام اندیشکده های جهان به عنوان هفتمین اندیشکده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استراتژی آمریکا برای تبدیل یک «آن» به یک «جریان»

استراتژی آمریکا برای تبدیل یک «آن» به یک «جریان»