مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 10:022022-10-18سياسي

دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند/ وحدت ما سبب عقب نشینی دشمن می شود


دشمن های قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که امروز از طریق تریبون های نامقدس، خود را به عنوان دلسوز مردم معرفی می کنند همان آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی و غاصب صهیونیست هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی فرماندار پاوه در مراسم گرامیداشت و ابن خلدون این پیامبر را پیامبر تمدن ساز می نامند، خشت اول این تمدن هجرت بود.

پیامبری که این امر را با تشکیل حکومت در مدینه انجام داند و در مسجد قبایی که مسجد شهرستان پاوه هم امروز به این نام مشهور شده، اعلام حکومت اسلامی کردند.

فرماندار پاوه ادامه داد: سنگ بنای دوم که پیامبر به عنوان مصالح حکومت اسلامی داشت مسجد بود؛ مسجدی که در عهد رسول الله فقط جای نماز و راز و نیاز نبود بلکه کارکردهای مختلف سیاسی، اجتماعی، نظامی، قضایی داشت.

کارکرد سیاسی مسجد جای همبستگی و وحدت بود.

وی اضافه کرد: مکاتبات تبلیغی و سیاسی پیامبر با سران قبایل، بستن پیمان های صلح و مذاکرات ایشان، رفع اختلاف اقوام و اعلام مشروعیت سیاسی حاکمان و معرفی حکام در مسجد بود که امروز سنگر ماست.

رستمی با اشاره به کارکرد نظامی مسجد در عهد رسول الله، ادامه داد: مسجد به عنوان مرکز ثقل جامعه اسلامی برای حراست از موازین اسلامی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند/ وحدت ما سبب عقب نشینی دشمن می شود

دشمنان دلسوز ملت ایران نیستند/ وحدت ما سبب عقب نشینی دشمن می شود