مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-18اقتصادي

اعلام همکاری سازمان صمت برای ایجاد شهرک های صنفی و صنعتی خصوصی درآذربایجان شرقی


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان این که ایجاد شهرک های صنفی جزو دستور کار استان قرار گرفته است، گفت: آماده همکاری برای ایجاد شهرک صنفی خصوصی و شهرک صنعتی غیردولتی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در جلسه کمیته فنی معادن شهرستان شبستر با بیان این که پیگیر رفع موانع فعالیت تمام معادن استان هستیم،  اظهار کرد: معادنی که به هر نحوی آسیب و یا خسارتی به اشخاص، زمین ها، راه ها و مکان های عمومی وارد کرده اند باید این خسارت ها را از محل قانون یک درصد فروش معادن جبران کنند که در این زمینه اقدامات مورد نظر انجام شده است.

وی عمده مشکل واحدهای صنعتی در شهرستان شبستر را موضوع تسهیلات دانست و افزود: با توجه به این که پایه اکثر کارخانه های این شهرستان صنایع غذایی است بنا بر این با افزایش قیمت مواد اولیه و نیروی کار، نیاز به تامین تسهیلات بانکی در این واحدها افزایش یافته است.

پرنیان ادامه داد: هیچ محدودیتی برای تصویب طرح های شهرستان و ارسال به بانک ها نداریم و بانک های مورد نظر نیز موظف به اجرای مصوبات کارگروه هستند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: در خصوص مشکل تامین مواد اولیه در برخی از واحدهای صنعتی مقرر شد پس از بازدید از واحدهای مورد نظر برای تامین سهمیه، کمک های لا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام همکاری سازمان صمت برای ایجاد شهرک های صنفی و صنعتی خصوصی درآذربایجان شرقی

اعلام همکاری سازمان صمت برای ایجاد شهرک های صنفی و صنعتی خصوصی درآذربایجان شرقی