مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 مهر 1401 ساعت 08:072022-10-18اقتصادي

توزیع 902 تن آرد یارانه ای خانه پز در روستاهای گچساران و باشت


رییس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت گفت: در سالجاری 902 تن آرد یارانه ای خانه پز بین مردم مناطق روستایی دو شهرستان توزیع شده است.

- سید وهاب حسینی در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: در سالجاری 740 تن نهاد دامی و 276 تن کود شیمیایی برای حمایت از تولیدات کشاورزی و دامپروری به صورت مستمر بین روستاییان و کشاورزان گچساران و باشت توزبع شده است.

وی بیان کرد: امسال 902 تن آرد یارانه ای خانه پز بین مردم مناطق روستایی دو شهرستان توزیع شد.

رییس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت تصریح کرد: تعاون روستایی امسال افزون بر 707 تن گندم به ارزش ریالی 74 میلیاردو 730 میلیون ریال از کشاورزان این دو سهرستان خریداری کرد.

حسینی عنوان کرد: راهبرد اصلی تعاونی روستایی و عشایری گچساران توزیع کالاهای اساسی در این مناطق برای رفاه حال این قشر آسیب پذیر است.

وی گفت: در این دو شهرستان 30 تعاونی تولیدی، کشاورزی و روستایی وجود دارد که تعاونی زنبورداران، مرغداران، باغداران و تعاونی بانوان از عمده ترین این تعاونی ها است.

رییس اداره تعاون روستایی گچساران و باشت خاطرنشان کرد: این شرکت تعاونی ها شامل 5 شرکت تعاون روستایی، 14 تعاونی کشاورزی،2 تعاونی باغداران، 6 تعاونی تولیدی، 2 تعاونی منابع طبیعی و آبخیز داری و یک تعاونی زنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 902 تن آرد یارانه ای خانه پز در روستاهای گچساران و باشت

توزیع 902 تن آرد یارانه ای خانه پز در روستاهای گچساران و باشت