مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 22:022022-10-17سياسي

محیط شهر کرج برای تردد افراد کم بینا و نابینا مناسب نیست


علی رغم اجرای پروژه هایی در خصوص ایمن سازی محیط شهری هنوز وضعیت تردد در شهر به هیچ عنوان برای افراد کم بینا و نابینا پایدار نیست.

- فاطمه منعمی، عضو شورای شهر کرج، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: از همه متولیان شهری درخواست دارم به فکر روشندلان هم باشند و به موضوع مناسب سازی معابر و همه حوزه های شهری توجه کنند تا حوادث تلخی رقم نخورد.

دبیر شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: متأسفانه در برخی از مکان ها اصناف مختلف سد معبر ایجاد می کنند و پیاده روها را اشغال کرده اند که باعث شده مشکل زیادی برای نابینایان در عبور و مرور ایجاد شود.

منعمی بابیان اینکه معلولان نیز حق حیات دارند، تأکید کرد: روشندلان به دلیل عدم مناسب سازی معابر و ناوگان حمل ونقل همگانی قادر به حضور آسان در سطح شهر نیستند و به افسردگی و بیماری های روحی دچار شده اند باید به دنبال رفع محدودیت ها و موانع موجود بود.

عضو هیأت رییسه شورای اسلامی شهر کرج تأکید کرد: بی شک نیازمند مناسب سازی بیشتر فضاهای شهری برای جامعه معلولان و به خصوص نابینایان هستیم در این راستا نصب موزاییک های ویژه کم بینایان و نابینایان در پیاده روها، هم سطح سازی و برطرف کردن موانع در معابر، بهسازی مسیر تردد معلولان و نابینایان می تواند بخش مهمی از مشکلات نابینایان برای حضور در جامعه را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط شهر کرج برای تردد افراد کم بینا و نابینا مناسب نیست

محیط شهر کرج برای تردد افراد کم بینا و نابینا مناسب نیست