مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:472022-10-17اقتصادي

پرورش گوشت بوقلمون ارگانیک با تکنیک ها و روش های ویژه


گوشت بوقلمون گوشتی بسیار خوش طعم و با خواص غذایی و درمانی زیاد می باشد که امروزه در بسیاری از مراکز فروش به علت دارا بودن مواد پروتیینی و گوشتی غنی عرضه می شود.

- گوشت بوقلمون در کشور ما به میزان زیادی تولید می شود به صورتی که نه تنها کشورمان را از واردات این محصول بی نیاز کرده بلکه گوشت بوقلمون از کشور ما به کشورهایی مانند روسیه، باکو، ارمنستان، عراق و چند کشور دیگر صادر می شود و این کشور ها از طرفداران و مشتریان وفادار گوشت بوقلمون کشور ما هستند زیرا گوشت بوقلمون در کشور ما با کیفیت بالا و بسته بندی مطمئن و سالم تولید می شود.

گوشت گرم و در بسته بندی های شکیل و سالم انجام می شود و هم به صورت فریز شده بسته بندی می شود و علت بسته بندی فریز شده هم بالا بردن زمان ماندگاری و سالم ماندن گوشتهای صادراتی است بسته بندی گوشت ها به صورت قطعه های مختلف لاشه بوقلمون مانند ران، گردن، بال و کتف و سینه و یا به صورت بوقلمون کامل میباشد.

بسته بندی ها محکم و عاری از هرگونه امکان نفوذ میکروب به داخل بسته میباشد زیرا در غیر اینصورت باعث وارد شدن میکروارگانیسم ها به داخل بسته وتیره رنگ شودن و حتی فساد گوشت می شود و این امر می تواند نارضایتی مشتریان عزیز را به همراه داشته باشد مجموعه ما با ارتباطاتی که با تولید کنندگان دارد گوشت بوقلمون را به صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرورش گوشت بوقلمون ارگانیک با تکنیک ها و روش های ویژه

پرورش گوشت بوقلمون ارگانیک با تکنیک ها و روش های ویژه