مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 11:072022-10-17اقتصادي

پیشنهاد دانش بنیان ها برای قطع دست دلالان حوزه آبزی پروری


بوشهر، محمدامین خلجی: پرورش آبزی می تواند با کم ترین آسیب ممکن به اکوسیستم دریایی و کنار زدن محدودیت های صید آبزیان، مواد غذایی دریایی را به مقدار کافی برای انسان ها تأمین و نیاز صنایع دیگر به آن را رفع کند؛ لذا با ظهور فناوری های نوین در این عرصه، کشورهای دارای اقلیم مناسب و شرایط جغرافیایی مطلوب به دنبال آن هستند تا صنعت آبزی پروری را همواره توسعه دهند.

استان بوشهر به عنوان قطب مهمی در زمینه پرورش آبزی در کشورمان، نقش عمده و تأثیرگذاری در این حوزه داشته و در تأمین نیاز پرورش دهندگان آبزی نیز به طراحی، تولید ابزار و تجهیزات مورد نیاز این بخش پیش گام بوده است.

این استان سابقه درخشانی در بخش شیلات از جمله تأمین نیاز صنایع وابسته داخلی و همچنین نقش آفرینی در صادرات غیرنفتی محصولاتی از این گروه دارد؛ لذا نیاز بوده است تا با برگزاری همایش ها، نمایشگاه ها و برنامه های مرتبط با این حوزه ضمن تبیین جایگاه استان در کشور، معرفی ظرفیت های موجود در سطح شرکت ها و پرورش دهندگان بومی، در جهت ارتقای سطح کیفی و کمی این صنعت وابسته به دریا گام برداشته شود.

اکنون نیز مثل گذشته دانش بنیان ها با رصد نیازهای فناورانه، صنعتی و حتی اقتصادی فعالان این عرصه پا در میدان عمل گذاشته و مدتی است در تلاش هستند تا بعد از چندین سال نمایشگاه تخصصی صنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد دانش بنیان ها برای قطع دست دلالان حوزه آبزی پروری

پیشنهاد دانش بنیان ها برای قطع دست دلالان حوزه آبزی پروری