مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 مهر 1401 ساعت 00:072022-10-16سياسي

مادری که کومله جلو چشم فرزندانش تیرباران کرد


گروهک ضدانقلاب کومله مریم امین پور را بعد از شهادت پدرش در حالی که یک پسر دو ساله و یک دختر کوچک بهمراه داشت، از خانه بیرون آوردند و جلو چشم فرزندانش و مردم روستای ایران خواه او را تیرباران کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، کردستان 562 شهیده زن را تقدیم انقلاب کرده است که تعدادی از آنان به بدترین شیوه توسط گروهک های کومله و دموکرات به شهادت رسیده اند.

  از 200 زن شهیده ترورشده به دست معاندین و گروهک های ضدانقلاب، 71 نفر از زنان غیور کردستان هستند که  13 نفر آنان از پیشمرگان مسلمان کُرد بودند.

رهبر معظم انقلاب در سفر سال 88، کردستان را سرزمین فداکاری های بزرگ و مجاهدت های خاموش عنوان کردند و قطعا بیان چنین ویژگی هایی نحوه شهادت شهیدان این استان و عدم اطلاع رسانی و معرفی درست این شهداست.

مریم امین پور یکی از شهدای زن کردستان است، وی در سال 1323 هجری شمسی در دامان خانواده ای متدین و نسبتاً کم جمعیت در روستای دولت قلعه از توابع شهرستان سقز دیده به جهان گشود و به برکت وجودش، کاشانه محقر پدری را روشنایی و طراوت بخشید.

امین پور زنی مهربان با عاطفه و متواضع بود و با بریدن تعلق از ظواهر فریبنده دنیایی و پیوستن به معنویات رهاننده فرجام زندگی خود را شهادت قرار داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مادری که کومله جلو چشم فرزندانش تیرباران کرد

مادری که کومله جلو چشم فرزندانش تیرباران کرد