مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 21:272022-10-16سياسي

دو تشکل دانشجویی دانشگاه شریعتی هتاکی های صورت گرفته در این دانشگاه را محکوم کردند


بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی با صدور بیانیه ای هتاکی های صورت گرفته در تجمع دانشجویی این دانشگاه را محکوم کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شریعتی با صدور بیانیه ای  هتاکی های صورت گرفته در تجمع دانشجویی روز گذشته در جوار مقبره شهدای گمنام این دانشگاه را محکوم کردند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: أَحَسِبَ النَّاسُ أَنْ یُتْرَکُوا أَنْ یَقُولُوا آمَنَّا وَهُمْ لَا یُفْتَنُونَ آیا مردم چنین پنداشتند که به صرف اینکه گفتند ما ایمان (به خدا) آورده ایم رهاشان کنند و هیچ امتحانشان نکنند؟ (عنکبوت-2) تشکل های اسلامی دانشجویی (بسیج دانشجویی و انجمن اسلامی دانشجویان) مقابل دانشجویان نبوده و نیستند، بلکه اعتراض را حق طبیعی هر دانشجو می دانند ولو در خط اول این مطالبه گری به همین مقدسات هستند، ولی برای شنیده شدن با هر جریان سودجو همراه و چه ایده و اعتراض ها که با این فرآیند های غلط ذبح می شوند.

در پایان، اما دشمنان این سرزمین بدانند هرچند تمام همت خود را خرج کنند تا حافظان ملت را دشمنان آنان جلوه دهند، با تمام اختلاف نظر ها میان هر یک از ما هیچکدام مان بر سر ارزش های مشترکی نظیر امنیت و تمامیت ارضی کشور خود کوتاه نمی آییم و تا پای جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دو تشکل دانشجویی دانشگاه شریعتی هتاکی های صورت گرفته در این دانشگاه را محکوم کردند

دو تشکل دانشجویی دانشگاه شریعتی هتاکی های صورت گرفته در این دانشگاه را محکوم کردند