مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 19:472022-10-16سياسي

حجت الاسلام فرحزاد: جوانان نباید در فضای مجازی به دنبال الگو باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله فرحزاد امشب بعد از نماز عشاء در محفل معارفی حرم مطهر کریمه اهل بیت(س) طی سخنانی اظهار کرد: یکی از محل های توقف افراد در روز قیامت، موقف میزان است که عملکرد انسان ها مورد ارزیابی قرار می گیرد و پرونده ها مختومه می شود به همین خاطر این مرحله بسیار مهم است.

وی افزود: اگر میزان حسنات انسان سنگین باشد انسان به بهشت وارد می شود اما اگر میزان معاصی سنگین باشد انسان به سمت جهنم خواهد رفت.

فرحزاد تاکید کرد: افضل انسان های عالم هستی طبق آیات قرآن کریم وجود گرامی نبی اسلام است چرا که حضرت بهترین و برترین الگو و اسوه برای تمامی مخلوقات عالم هستی است.

کارشناس مذهبی آستان مقدس حضرت معصومه(س) یادآور شد: طبق روایت حضرت علی (ع)، محبوب ترین انسان نزد خداوند کسانی هستند که پیرو نبی گرامی اسلامی بوده و در اعمال و رفتار از حضرت الگو می گیرند.

وی افزود: تمام عالم آینه جمال خداوند است اما تمام خوبی ها و زیبایی های این عالم هستی در وجود نبی گرامی اسلام یکجا جمع شده است.

فرحزاد در ادامه گفت: طبق روایت اولین چیزی که خداوند در این عالم هستی خلق نموده، نور نبی گرامی اسلام است و سپس تمام خیرهای عالم هستی از نور رسول خدا خلق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام فرحزاد: جوانان نباید در فضای مجازی به دنبال الگو باشند

حجت الاسلام فرحزاد: جوانان نباید در فضای مجازی به دنبال الگو باشند