مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-16اقتصادي

7 هزار متر مربع از معابر امیرآباد زابل آسفالت شد


مدیرکل بنیاد مسکن سیستان و بلوچستان از آسفالت هفت هزار متر مربع از معابر امیرآباد حاشیه شهر زابل به همت این اداره کل خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، بیک مداح در بازدید از محله امیر آباد زابل حاشیه نشینی را یکی از مهمترین معضل های اجتماعی استان برشمرد و اظهار کرد: این اداره کل در راستای زودن محرومیت از مناطق حاشیه شهرهای استان بعد از شهرهای زاهدان و چابهار از بهمن ماه سال گذشته طرح ساماندهی حاشیه شهر زابل را در اولویت کاری خود قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا در گام نخست محله حاشیه امیر آباد زابل با گستره 60 هکتار و با دارا بودن جمعیت 910 نفری در قالب 215 خانوار به عنوان نخستین محله برای ساماندهی مناطق شهر زابل انتخاب گردید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: به منظور اجرای هر چه سریعتر این طرح اقدامات اولیه نظیر نقشه برداری با پهباد از تمام گستره محله، انتخاب مشاور جهت تهیه طرح ساماندهی و بهسازی بافت ناکارآمد منطقه، انتتخاب مشاور جهت تهیه نقشه های اجرایی، انجام مکاتبات در خصوص تعیین محدوده محلات هدف و همچنین درخواست نقشه های اجرایی سایر محلات هدف از اداره کل راه و شهرسازی استان و همچنین برگزاری جلسه کارشناسی و تصویب طرح ساماندهی و پیاده سازی کدهای ارتفاعی سال گذشته انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

7 هزار متر مربع از معابر امیرآباد زابل آسفالت شد

7 هزار متر مربع از معابر امیرآباد زابل آسفالت شد