مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 15:172022-10-16اقتصادي

بیش از یک هزار میلیارد وام ازدواج و فرزندآوری در بوشهر پرداخت شد


مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری بوشهر گفت: در نیمه نخست امسال در مجموع یک هزار و 156 میلیارد و 675 میلیون تومان وام ازدواج و فرزندآوری در این استان پرداخت شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، رقیه زنگنه نژاد مدیرکل امور بانوان استانداری بوشهر صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری قرارگاه حمایت از به 6هزار و 292 نفر پرداخت شده استبیان داشت: یکی دیگر از وظایف بانک ها در قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، پرداخت به موقع تسهیلات ازدواج است که در سه ماه گذشته زمان انتظار برای دریافت این تسهیلات در استان بوشهر بسیار کمتر شده است.

زنگنه نژاد با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده در راستای حمایت از ازدواج جوانان، اضافه کرد: دانشگاه های استان بوشهر تا کنون خوابگاه متاهلی نداشتند اما امسال با انعقاد تفاهم نامه ای میان دانشگاه خلیج فارس و پایگاه دریایی ارتش در این استان، 200 واحد مسکونی در این پایگاه که بدون استفاده مانده بود به خوابگاه متاهلی اختصاص داده شد.

رقیه زنگنه نژاد تصریح کرد: این واحدهای مسکونی پس از تجهیز در اختیار دانشجویان متاهل دانشگاه خلیج فارس قرار می گیرد.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری بوشهر با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی برای ازدواج آسان و آگاه سازی جامعه از بندهای قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از یک هزار میلیارد وام ازدواج و فرزندآوری در بوشهر پرداخت شد

بیش از یک هزار میلیارد وام ازدواج و فرزندآوری در بوشهر پرداخت شد