مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-16بين الملل

پشت پرده رایزنی های تشکیل دولت جدید عراق


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ناس نیوز، جریان الفراتین به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق از پشت پرده رایزنی های مربوط به تشکیل دولت پرده جدید این کشور برداشت و اعلام کرد که رونمایی از دولت جدید، - یکی از منابع نزدیک به نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق به آخرین روند رایزنی های او درباره تشکیل دولت جدید اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از ناس نیوز، جریان الفراتین به ریاست محمد شیاع السودانی نخست وزیر مامور تشکیل کابینه عراق از پشت پرده رایزنی های مربوط به تشکیل دولت پرده جدید این کشور برداشت و اعلام کرد که رونمایی از دولت جدید، قبل از مهلت مقرر خواهد بود.

ایهاب میرزا عضو این جریان اعلام کرد: مذاکرات تشکیل دولت از ساعات اولیه مکلف شدن السودانی شروع شده است و این روند ادامه دارد.

وی افزود: تشکیل دولت جدید در نزدیکترین فرصت ممکن خواهد بود تا خواسته های مردمی برآورده شود.

این مذاکرات شامل انتخاب وزرا و بررسی برنامه دولت و ترکیب آن بر اساس معیار هایی می شود که السودانی در توافق با تشکل های سیاسی تعیین کرده است.

عضو جریان الفراتین اعلام کرد که نخست وزیر مأمور تشکیل کابینه با همه تشکل های سیاسی به توافق رسیده است که 3-5 نامزد برای هر وزارتخانه معرفی کنند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پرده رایزنی های تشکیل دولت جدید عراق

پشت پرده رایزنی های تشکیل دولت جدید عراق