مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 11:172022-10-16سياسي

نماینده مجلس: دولت لایحه ای برای برخورد با دروغ پراکنان فضای مجازی ارائه دهد


نماینده مردم گرگان و اق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: برای ساماندهی فضای مجازی کنونی در کشور که هر مطلب یا اطلاعات غلط و دروغ به راحتی منتشر می شود نیازمند یک قانون قوی هستیم.

- رمضانعلی سنگدوینی نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس درباره انتشار مطالب دروغ و غلط در فضای مجازی اظهار کرد: دستگاه قضایی بعنوان یک دستگاه نظارتی پیگیری حقوق افراد حقیقی و حقوقی در فضای مجازی و یا حقیقی برای انجام تخلفات و یا اتهامات و دروغ هایی است که منتشر شده و یا عنوان شده است.

وی تصریح کرد: در جهان امروز حذف فضای مجازی جائز نبوده و غیر ممکن است زیرا بسیاری از فعالیت ها در فضای مجازی انجام می شود و می بایست این فضا به گونه ای ساماندهی و یا نظارت شود.

نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آز آنجایی که دولت دارای مدیران، وزراء، استانداران و فرمانداران بسیاری بوده و در طول زمان های مختلف این افراد گاها در فضای مجازی مورد هجمه قرار گرفتند می تواند لایحه ای را در این خصوص ارائه دهد.

وی از دیگر راهکارها در این خصوص را ارائه طرح و یا لایحه مشترک بین دولت و قوه قضاییه ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به اینکه دستگاه قضا در این خصوص نظارت داشته و می تواند بهترین کمک کننده باشد، دولت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده مجلس: دولت لایحه ای برای برخورد با دروغ پراکنان فضای مجازی ارائه دهد

نماینده مجلس: دولت لایحه ای برای برخورد با دروغ پراکنان فضای مجازی ارائه دهد