مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 10:172022-10-16اقتصادي

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: صنعت نفت گچساران نماد خودباوری است.

-  جلسه پیش بینی 5 ساله بهره دهی چاه های نفت و تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با حضور مدیر عامل و جمعی از مدیران شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران علیرضا دانشی مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب در این نشست ضمن گرامیداشت هفته وحدت،، اظهارکرد: افزایش صادرات و فروش نفت نشان از دیپلماسی فعال وزیر نفت و مدیرعامل کارهای بزرگی انجام دهیم.

مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب خاطرنشان کرد: تجربه تلخ گذشته نباید تکرار شود و در دولت انقلابی سیزدهم چیزی به نام ما نمی توانیم نداریم.

دانشی بیان کرد: متاسفانه در گذشته تمام مشکلات را به بیرون گره زده بودند و می گفتند ما نمی توانیم اما در دولت انقلابی با روحیه جهادی با شعار ما می توانیم پای کار هستیم و در این میدان نیز باید از ظرفیت تمام کشور در راستای حمایت از سازندگان داخلی واجرایی کردن بیانات و دغدغه های مقام معظم رهبری استفاده کنیم.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت آن روز به دنیا ثابت کردیم که ما می توانیم و امروز نیز با تاکید مقام معظم رهبری بر استفاده از شرکت های دانش بنیان کارهای بزرگی در کشور صورت گرفته و مناطق نفت خیز جنوب نیز با حمای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری

مناطق نفت خیز بازوی اصلی وزارت نفت/ صنعت نفت گچساران نماد خودباوری