مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 09:522022-10-16اقتصادي

پایگاه امداد هوایی شهرکرد به بهره برداری می رسد


مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: اعتبار ساخت اولین پایگاه امداد هوایی استان از محل منابع استانی و اعتبارات سفر رییس جمهور تامین شده و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

- مسعود مثنوی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد به سفر دبیرکل جمعیت هلال احمر به استان چهارمحال و بختیاری اشاره کرد و گفت: در سفر اخیر مسئولان کشوری به استان از جمله رییس جمهور و دبیرکل جمعیت هلال احمر بودجه هایی به این سازمان تعلق گرفت که برنامه های خوبی را می توان با آن ها اجرا کرد.

پروژه های عملیاتی هلال احمر در اولویت قرار می گیرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه 76 میلیارد تومان بودجه در سفر ریاست جمهوری به استان تعلق گرفت، افزود: 36 میلیارد تومان آن توسط منابع مالی استان و 40 میلیارد توسط برنامه بودجه و جمعیت هلال احمر کشور تامین می شود که در نشستی که با دبیرکل جمعیت هلال احمر در استان برگزار شد استاندار دستور در اولویت قرار گرفتن پروژه های عملیاتی جمعیت هلال احمر استان را داد.

وی ادامه داد: اعتبار ساخت اولین پایگاه امداد هوایی چهارمحال و بختیاری در حوالی دانشگاه آزاد شهرکرد از محل منابع استانی و اعتبارات سفر رییس جمهور تامین و 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در دهه فجر به به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه امداد هوایی شهرکرد به بهره برداری می رسد

پایگاه امداد هوایی شهرکرد به بهره برداری می رسد