مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 مهر 1401 ساعت 08:572022-10-16سياسي

برگزاری بداهه نویسی «مشق صلوات» در حوزه هنری قزوین


همزمان با میلاد پیامبر اکرم(ص) رویداد بداهه نویسی یک روزه خوشنویسان استان قزوین و استان های همجوار با عنوان «مشق صلوات» در نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین برگزار شد.

- اکرم(ص) رویداد بداهه نویسی یک روزه خوشنویسان استان قزوین و استان های همجوار با عنوان مشق صلوات در نگارخانه مهر حوزه هنری استان قزوین برگزار شد.

میرحیدر موسوی رییس کمیسیون فرهنگی شورای عالی خوشنویسان کشور و دبیر محفل هنری مشق صلوات در حاشیه این مراسم گفت: یکی از مهم ترین دستاوردهای محافل هنری از این دست حمایت از نسل نیمه حرفه های خوشنویسی است.

رییس انجمن خوشنویسان استان قزوین ادامه داد: در پایان این مراسم به 10 هنرمند برگزیده و 20 هنرمند تقدیری، جوایزی اهدا شد اما همین جوایز اندک نوعی ایجاد انگیزه برای این نسل خوشنویسان است.

نسلی که افت و خیز بسیاری دارد همانگونه که غالب ریزش ها نیز از همین نسل روی می دهد اما اگر این نسل با انگیزه در مسیر یادگیری خوشنویسی قرار گیرد می تواند وارد سطح یک خوشنویسی شود.

در این سطح است که هنرمندان در این هنری معنوی و اصیل ماندگار می شوند.

وی با اشاره به مزیت های بداهه نویسی در هنر خوش نویسی بیان کرد: اینکه خوشنویس بتواند سبک کتابت خود را به گونه ای تنطیم کند که در بازه زمانی 4 ساعته اثری خلق کند نوعی رشد و تجربه جدید برای وی مح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری بداهه نویسی «مشق صلوات» در حوزه هنری قزوین

برگزاری بداهه نویسی «مشق صلوات» در حوزه هنری قزوین