مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 20:072022-10-15بين الملل

عضو «الوفاء للمقاومه»: مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به توافق با لبنان واداشت


عضو فراکسیون پارلمانی «الوفاء للمقاومه» در پارلمان لبنان تأکید کرد که ثروت نفت و گاز دارایی ملت این کشور و نسل های آینده آن است و از آن دفاع خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، حسن فضل الله عضو فراکسیون الوفاء للمقاومه تأکید کرد که ثروت نفتی و گازی دارایی ملت ما و نسل های آینده است و ما از آن دفاع خواهیم کرد.

فضل الله گفت که در نتیجه معادله تحمیلی مقاومت، آمریکا به اجبار و با عجله تحرکاتی را با ، فضل الله تصریح کرد که آنچه اتفاق افتاد تجسم معادله ارتش، ملت و مقاومت و نمونه از نمونه های راهبرد دفاعی لبنان است.

میشل عون رییس جمهور لبنان پنجشنبه گذشته خبر داد که این کشور با نسخه نهایی توافق مرزبندی دریایی با فلسطین اشغالی موافقت کرده است؛ چرا که این توافق، با مطالبات لبنان همخوانی دارد و حافظ حقوق این کشور است.

در همین ارتباط الیاس بوصعب معاون رییس پارلمان لبنان و رییس هیأت مذاکره کننده لبنانی با میانجی گر آمریکایی در ترسیم مرزهای دریایی با رژیم صهیونیستی، چهارشنبه گذشته گفت که توافق به دست آمده یک پیروزی برای لبنان است.

او گفت: مذاکرات انجام شده در نهایت دشواری بود و تیم لبنانی اهمیتی به تبلیغات و ارعاب رسانه ای نداده این توافق یک پیروزی برای لبنان بود اما به معنای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضو «الوفاء للمقاومه»: مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به توافق با لبنان واداشت

عضو «الوفاء للمقاومه»: مقاومت، آمریکا و رژیم صهیونیستی را به توافق با لبنان واداشت