مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 17:422022-10-15سياسي

طرح سوال نماینده مجلس از وزرای دادگستری و اطلاعات


نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: برای پیگیری درباره دروغ گویی های اخیر از وزرای اطلاعات و دادگستری سوال کردم و آن را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، سید مسعود خاتمی نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی درباره لزوم پاسخ به دروغ گویی های اخیر درباره نوع برخوردها اظهار کرد: بنده در این باره یک سوال از وزیر اطلاعات مطرح کردم.

در این سوال گفتم که یک اتفاقی در کشور رخ داده و پیش از اینکه محقق شود که موضوع چه بوده است، برخی آقایان به نحوی که گویا منتظر آن بودند و وارد میدان شدند.

به نظر بنده این افراد در این اغتشاشات و خسارت هایی که به جان و مال مردم وارد شد و تعدادی هم به شهادت رسیدند، مقصر و شریک هستند.

وی افزود: این آقایان به قدری با سیاست آشنایی داشتند که قضایایی که می توانست التهابات را در کشور افزایش بدهد، پیش از اینکه اثبات شود نباید درباره آن به صورت قاطعانه اظهار نظر نکنند.

باید نهادهایی مانند قوه قضاییه و پس از آن نهادهای امنیتی طبق قانون با این افراد برخورد کرده و از آن ها سوال کنند.

چرا که این افراد شریک جرم هستند.

عضو کمیسیون بهداشت مجلس گفت: من درباره موضوعات مذکور از وزرای اطلاعات و دادگستری سوال کردم و آن را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح سوال نماینده مجلس از وزرای دادگستری و اطلاعات

طرح سوال نماینده مجلس از وزرای دادگستری و اطلاعات