مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 15:322022-10-15سياسي

شرکت های خلاق عامل افزایش قدرت کشور در عرصه بین المللی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری نماینده مردم از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به نقش کلیدی شرکت های خلاق و نوآور در خودکفایی صنعتی و تولیدی کشور گفت: - یک نماینده مجلس، شرکت های خلاق را عامل افزایش قدرت کشور در چانه زنی های بین المللی توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدحسن آصفری نماینده مردم از حوزه انتخابیه اراک، خنداب و کمیجان با اشاره به نقش کلیدی شرکت های خلاق و نوآور در خودکفایی صنعتی و تولیدی کشور گفت: مسئله مهمی که در مورد صنایع نرم و خلاق و شرکت های خلاق و نوآور وجود دارد، همخوانی آن ها با روح شعار های انقلاب است.

یکی از اصلی ترین شعار های انقلاب، در حوزه اقتصاد بحث خودکفایی بوده است.

این شرکت ها و استارتاپ ها با نوآوری ها و بومی سازی های که انجام می دهند، دقیقاً به عنوان پیاده نظام خودکفایی عمل می کنند که این اهمیت آن ها را دوچندان می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نکته کلیدی دیگر در این مقطع تاریخی این است که ما هر چه بتوانیم توان زیست بوم نوآوری و خلاقیت را افزایش دهیم و بر قدرت راهبردی شرکت های خلاق و فناور بی افزاییم، در میز مذاکره با بیگانگان نیز از قدرت چانه زنی بیشتری برخوردار خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق عامل افزایش قدرت کشور در عرصه بین المللی است

شرکت های خلاق عامل افزایش قدرت کشور در عرصه بین المللی است