مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 14:572022-10-15اقتصادي

انواع چراغ تزیینی رومیزی به همراه قیمت خرید


یکی از محصولات محبوب و دوست داشتنی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل یا محیط کار چراغ های تزیینی می باشند که جلوه خاص و گاهی رمانتیک را به فضا می بخشند.

- دکوراسیون و زیبایی محیط و فضای منازل و محیطهای ویلایی و حتی تجاری در حال حاضر به یسکی از اصلی ترین و مهم ترین فاکتورهای خانمها تبدیل شده است در این زمینه چراغهای تزیینی رومیزی لاوا نیز به عنوان یکی از نمونه های شاخص و شناخته شده نیز همواره در صدر توجه بوده اند اما این چراغها چگونه تولید شدند و توانستند مسیر دیزاین خانه ها را تغییر دهند؟ خوب لازم نیست راه دوری بروید همگی اتفاق نظر داریم که ادیسون و سوان بودند که توانستند برای اولین بار نسبت به ارائه چراغ تزیینی اقدام نمایند این دو شرکت معتبر که اولی آمریکایی و دومی انگلیسی بود در دو نقطه کاملا متفاوت تاسیس یافتند و حتی بارها یکیدیگر را به کپی برداری متهم کردند اما موضوعی که در حال حاضر برای ما اهمیت دارد این است که آنها چه محصولاتی در حوزه چراغهای تزیینی تولید نموده اند که اینجا در آراد برندینگ به تشریح آن می پردازیم.

این زمینه باید خدمت تان عرض کنیم که این دو شرکت در سال 1879 کار خود را با تولید اولین لامپهای کربنی حبابی شکل آغاز این محصول با استفاده از حبابی پلاستیکی محافظت می شد اما با این حال پس از استفاده یک ساعته ذوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع چراغ تزیینی رومیزی به همراه قیمت خرید

انواع چراغ تزیینی رومیزی به همراه قیمت خرید