مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-15دانش

چند طرح فرهنگی ورزشی در دانشگاه یاسوج به بهره برداری رسید


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با حضور در دانشگاه یاسوج، ضمن بازدید از فضاهای فیزیکی و زیرساخت های حوزه دانشجویی و تربیت بدنی، - معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان از فضا های فیزیکی و زیرساخت های حوزه دانشجویی و تربیت بدنی، از چند طرح فرهنگی ورزشی دانشگاه یاسوج بازدید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هاشم داداش پور معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با حضور در دانشگاه یاسوج، ضمن بازدید از فضاهای فیزیکی و زیرساخت های حوزه دانشجویی و تربیت بدنی، از چند طرح فرهنگی ورزشی دانشگاه یاسوج نیز بهره برداری کرد.

در این بازدید معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان که اردوان ارژنگ معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان وزارت علوم نیز حضور داشت، پس از ادای احترام به شهید گمنام دانشگاه، از طرح های زیباسازی محوطه مقبره شهید گمنام دانشگاه، سالن های ورزشی_رزمی، سالن چند منظوره ورزش های همگانی و ساختمان اداره کل تربیت بدنی در دانشگاه یاسوج افتتاح شد.

در این آیین مشاور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: سرانه ورزشی دانشگاه یاسوج از میانگین کشوری پایین تر بود که با افتتاح این تعداد طرح سرانه ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند طرح فرهنگی ورزشی در دانشگاه یاسوج به بهره برداری رسید

چند طرح فرهنگی ورزشی در دانشگاه یاسوج به بهره برداری رسید