مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-15بين الملل

دیدار وزیرخارجه آمریکا با فعالان حقوق بشر و حقوق زنان درباره ایران


در این نشست وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه، عذرا ضیا دستیار وزیر امورخارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و همچنین راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و یائر لِمپارت سرپرست معاونت وزارت امورخارجه در امور شرق نزدیک حضور داشتند.

- در این نشست وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه، عذرا ضیا دستیار وزیر امورخارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و همچنین راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و یائر لِمپارت سرپرست معاونت وزارت امورخارجه در امور شرق نزدیک حضور داشتند.

ایسنا نوشت: وزیر امورخارجه آمریکا در ادامه تلاش های واشنگتن برای دامن زدن به ناآرامی ها در کشورمان با جمعی از به اصطلاح مدافعان حقوق بشر و حقوق زنان در ایران دیدار کرد.

  آنتونی بلینکن وزیر امورخارجه آمریکا روز جمعه با فعالان و متفکران متمرکز بر ایران برای بحث درباره حقوق بشر، به ویژه حقوق زنان و به علاوه آنچه سرکوب خشونت آمیز اعتراضات توسط دولت ایران و اختلال در دسترسی به اینترنت در ایران عنوان شد، دیدار کرد.

  بنابر گزارش وب سایت وزارت امورخارجه آمریکا، در این نشست وندی شرمن معاون وزیر امورخارجه، عذرا ضیا دستیار وزیر امورخارجه در امور دموکراسی و حقوق بشر و همچنین راب مالی نماینده ویژه دولت آمریکا در امور ایران و یائر لِمپارت سرپرست معاونت وزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیرخارجه آمریکا با فعالان حقوق بشر و حقوق زنان درباره ایران

دیدار وزیرخارجه آمریکا با فعالان حقوق بشر و حقوق زنان درباره ایران