مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-15سياسي

بازداشت تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان


معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان از شناسایی و بازداشت تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، علی اکبر کریم پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان اظهار کرد: در راستای مقابله با اقدامات خرابکارانه، تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی که تعدادی از آنها دشمن با حضور حماسی مردم بصیر و آگاه و همیشه در صحنه بار دیگر با شکست مواجه شد.

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان عنوان کرد: مردم ولایی و انقلابی همدان با حضور در اجتماعات مردمی و حمایت از نظام در مقابل دشمنان خارجی و داخلی ایستادند و صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

کریم پور با اشاره به تلاش دشمن برای برهم زدن آرامش و امنیت در کشور ادامه داد: با توجه به شکست دشمن در پروژه میدانی در کف خیابان، تعدادی از عناصر فریب خورده دشمن، به کارهای سخیفی از قبیل شعارنویسی های شبانه روی آورده اند تا امنیت روانی مردم را مخدوش کنند که سازمان اطلاعات سپاه با رصد و اشراف اطلاعاتی دقیق، موفق به شناسایی و دستگیر آنها شد.

وی اضافه کرد: مردم شریف و ولایتمدار استان همدان می توانند با مشاهده هر گونه مورد مشکوک امنیتی و غیره اخبار و گزارش های خود را به ستاد خبری 114 سازمان اطلاعات سپاه اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان

بازداشت تعدادی از عناصر اصلی شعارنویسی در همدان