مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 10:122022-10-15پزشكي

23 هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند


مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 23هزار گردشگر سلامت در ابتدای امسال از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از وب دا، داوود خوش شکن مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 23 هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند که این امار در مقایسه با سال گذشته رشد 50 درصدی داشته است.

مدیر گردشگری سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اشاره به اینکه گردشگری سلامت یکی از موضوعات مورد تاکید رییس دانشگاه است که در مسیر پیشرفت این صنعت نیز تلاش های بسیاری انجام داده اند، خاطر نشان کرد: ارائه خدمات بدون واسطه به گردشگران سلامت و قرار دادن پیوست فرهنگی برای این صنعت و ارائه خدمات درمانی همراه با تکریم توریسم سلامت از مهمترین اقدامات حوزه گردشگری سلامت است .

وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی مشهد از پتانسیل بالایی در حوزه ارائه خدمت درمانی به گردشگران سلامت برخوردار است، گفت: حضور اعضای هیات علمی توانمند و بیمارستان های دارای مجوز IPD  و تعرفه مناسب  ارایه این خدمات از جمله نقاط قوتی است که گردشگران سلامت را برای مراجعه به شهر مشهد مشتاق می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

23 هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند

23 هزار گردشگر سلامت از خدمات درمانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بهره مند شدند