مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 09:122022-10-15اقتصادي

چرا منطقه صنعتی «کجوار» به چین کوچک معروف است؟


رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: منطقه صنعتی کجوار به چین کوچک معروف است چرا که علاوه بر فعالیت تعداد زیاد تولیدکنندگان، کالاهایی که در واحدهای تولیدی این منطقه تولید می شود قابل رقابت با محصولات کشورهای اطراف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، صابر پرنیان امروز در جلسه رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی منطقه صنعتی کجوار با بیان این که موانع و مشکلات واحدهای تولیدی منطقه صنعتی کجوار باید ساماندهی شود، اظهار کرد: با توجه به این که کجوار یک منطقه بزرگ صنعتی، تولیدی و اشتغال است بنابراین امیدواریم با رفع مشکلات و ساماندهی واحدهای صنعتی، اینجا را به یک منطقه اقتصادی تاثیرگذار در کشور تبدیل کنیم.

وی افزود: مشکلات مختلفی در زمینه صدور مجوزها، تامین مواد اولیه، اعطای تسهیلات و تامین خدمات آب، برق و گاز در این جلسه مطرح شد که پیگیری این موارد، مورد استقبال صنعتگران قرار گرفت.

پرنیان ادامه داد: امیدواریم به مرحله ای برسیم که تولیدکنندگان تنها به فکر تولید کالای باکیفیت و صادراتی باشند و هیچ مشکلی در زمینه کسب و کار، مجوزها، دستگاه های اجرایی و زیرساخت ها نداشته باشند.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تاکید کرد: با توجه به این که اکثر صنعتگران در منطقه کجوار بدون مجوز فعالیت می کنند بناب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا منطقه صنعتی «کجوار» به چین کوچک معروف است؟

چرا منطقه صنعتی «کجوار» به چین کوچک معروف است؟