مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 مهر 1401 ساعت 09:022022-10-15بين الملل

رفع مشکل شبکه خط انتقال آب آبیک/ آب سد طالقان به مناطق جنوبی شهر می رسد


فرماندار شهرستان آبیک از رفع مشکل خط انتقال آب شهر آبیک خبر داد و گفت: تا آخر این هفته آب سد طالقان به مناطق جنوبی آبیک می رسد.

- حامد فتوحی در گفت و گو با خبرنگار فارس در آبیک با اشاره به بروز مشکل فنی در شبکه خط انتقال آب آبیک از سد طالقان به این شهر از ظهر روز پنجشنبه 21 مهر ماه و پیگیری این موضوع و تلاش مسئولان و عوامل شرکت آب منطقه ای استان قزوین برای رفع مشکل مذکور تا ساعت 5 صبح جمعه 22 مهر اظهار کرد: ساعت 14 بعد از ظهر جمعه مشکل رفع و آب سد طالقان به مخازن و شبکه آبرسانی آبیک وصل شده و از ساعت 17 عصر دیروز آب طالقان وارد منابع آبی شهر آبیک شده است.

وی با اشاره به قطعی حدود 30 ساعته آب در شهر آبیک و وارد کردن چاه های آب در مدار آبرسانی در این مدت به دلیل مواجه نشدن مردم با مشکل بی آبی، افزود: با باز شدن آب سد طالقان و ورود آن به مخزن و شبکه آبرسانی آبیک، چاه ها خاموش شده و به دلیل اینکه حدود 30 ساعت آب چاه ها در مدار آبرسانی بوده چند روزی طول می کشد تا از شبکه خارج و آب سد طالقان جایگزین شود و احتمالا ابن موضوع تا پایان هفته جاری طول می کشد.

فرماندار شهرستان آبیک بیان کرد: با بازگشت آب سد طالقان به شبکه آبرسانی کیفیت، مزه و طعم آب هم بهبود می یابد ضمن اینکه مناطق جنوبی شهر آبیک شامل شهرک فردوس،  شهرک خرم و بنیاد که پیش از این آب سد طالقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکل شبکه خط انتقال آب آبیک/ آب سد طالقان به مناطق جنوبی شهر می رسد

رفع مشکل شبکه خط انتقال آب آبیک/ آب سد طالقان به مناطق جنوبی شهر می رسد