مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 19:422022-10-14ورزشي

استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل بخودی


استقلال در مصاف خارج خانه مقابل ذوب ، از دفاع آهنین این تیم با کمک مدافعان میزبان عبور کرد و به سه امتیاز کامل رسید تا اولین باخت تیم دوم اصفهان ثبت شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ورزشی؛ ذوب آهن و شاگردان مهدی تارتار که در فولادشهر یقه پرسپولیس و سپاهان را گرفت و آنها را متوقف کرد، در آخرین دقایق بازی با استقلال، با گل بخودی سه امتیاز به استقلال تقدیم کرد.

شرح گل گل دقیقه 1+91 توسط قریشی بازیکن ذوب آهن: ارسال مهدی پور از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر قریشی مدافع ذوب آهن همراه شد که این توپ به صورت گل به خودی وارد دروازه ذوب آهن شد.

طلسم ذوب آهن بالاخره شکسته شد در آخرین بازی هفته نهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه های کشور تیم های فوتبال ذوب آهن و استقلال از ساعت 17:30 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک بر صفر تیم فوتبال استقلال به پایان رسید.

تک گل این بازی در دقیقه 1+90 توسط محمد قریشی بازیکن ذوب آهن زده شد تا طلسم شکست ناپذیری اصفهانی ها توسط بازیکن ذوب آهن شکسته شود.

در آن سوی میدان استقلالی ها که در بازی گذشته مقابل فولاد به تساوی یک- یک رسیده بودند، در این هفته موفق شدند با این سه امتیاز 18 امتیازی شدند و به رده دوم جدول صعود کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل بخودی

استقلال از بازی آبکی، کره دقیقه نودی گرفت! / پایان طلسم نباختن ذوب با گل بخودی