مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 14:472022-10-14سياسي

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود


مولوی سیداحمدعبدالهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان حفظ وحدت را یک ضرورت اجتناب ناپذیر برشمرد و گفت: همه ما برای حفظ این نعمت که به برکت انقلاب اسلامی پررونق شده در تلاشیم و تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شوند.

- مولوی سیداحمد عبداللهی امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان در گفت وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، ضمن تبریک عظیم الشأن اسلام(ص) اظهار داشت: وحدت مسلمانان یک امر ضروری است و قبل از آنکه وحدت را یک کار مصلحتی بدانیم باید گفت وحدت مسلمانان یک دستور قرآنی است.

وی با بیان اینکه خداوند مسلمانان را به اخوت، اتحاد و انسجام امر کرده است افزود: اگر مسلمانان وحدت حقیقی را در بین خود ایجاد کنند شکی نیست که عزت و سربلندی از آن  آنها خواهد بود.

امام جمعه اهل سنت شهرستان درمیان بیان کرد: در این راستا دشمنان اسلام که دل به تفرقه بسته اند و حربه تفرقه را به عنوان حربه برتر انتخاب کرده اند هرگز پیروز و موفق نخواهند شد.

مولوی عبدالهی هفته وحدت و میلاد پیامبر(ص) را عاملی برای از بین بردن اختلافات و ایجاد وحدت و برادری میان مسلمانان برشمرد و گفت: وحدت ضرورتی برای تقویت امنیت است و نباید به دشمنان اجازه داد که از تفرقه افکنی ها سوءاستفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود

امام جمعه اهل سنت درمیان: تریبون های وحدت هرگز خاموش نمی شود