مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 مهر 1401 ساعت 12:372022-10-14سياسي

اولین پیروزی ما در گام دوم، محو رژیم صهیونیستی است


رییس سازمان بسیج مستضعفین با تاکید بر اینکه اولین پیروزی ما در گام دوم انقلاب محو رژیم صهیونیستی خواهد بود، گفت: رژیم جعلی صهیونیستی اعتراف کرده است که در معرض نابودی قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقلا ز فارس، به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) و نیز بزرگداشت هفته وحدت، همایش امت رسول الله (ص) با حضور سردار غلامرضا سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین و سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در جمع اهالی شیعه و اهل سنت روستای قره تپه شهرستان بهشهر برگزار شد.

سردار غلامرضا سلیمانی در این همایش ضمن تبریک سالروز ولادت پیامبر اعظم حضرت محمد مصطفی (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت، با اشاره به اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در دنیای معاصر یک فرصت بی بدیل برای جهان اسلام محسوب می شود، اظهار کرد: برخلاف نظام سلطه و دستگاه های محاسبه گر استکباری این انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و فداکاری همه ملت ایران به پیروزی رسید و نظام مقدس جمهوری اسلامی در این سرزمین مهم استقرار پیدا کرد.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام جدید و پیشرفته و یک الگوی جذاب در پیش روی مسلمانان جهان است، افزود: امام راحل اولین اقدامی که بعد از تشکیل جمهوری اسلامی دادند توجه همه مسلمانان را به سمت آمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین پیروزی ما در گام دوم، محو رژیم صهیونیستی است

اولین پیروزی ما در گام دوم، محو رژیم صهیونیستی است