مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 23:372022-10-13سياسي

دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در اغتشاشات


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کلاگرمحله قائمشهر به نقش مردم این روستا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این روستا با تقدیم 20 شهید و سه فرمانده گردان از روستاهای سرآمد است، - رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به جنگ ترکیبی دشمنان اشاره کرد و گفت: همه ما مسئولیم و تکلیف داریم که در جهاد تبیین دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر شامگاه پنجشنبه در یادواره شهدای روستای کلاگرمحله قائمشهر به نقش مردم این روستا در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس اشاره کرد و با بیان اینکه این روستا با تقدیم 20 شهید و سه فرمانده گردان از روستاهای سرآمد است، اظهار داشت: مازندران قریب به 10 هزار و چهارصد شهید در دفاع مقدس تقدیم کرد و 170 رزمنده از این استان اعزام شدند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع پیشکسوتان جهاد و شهادت افزود: اصل انقلاب اسلامی، وجود امام خمینی (ره) و جوانان باعث پیروزی در دفاع مقدس شده است.

سردار کارگر ادامه داد: رژیم بعثی عراق به نمایندگی از استکبار جهانی به ایران حمله کرد و تمام محاسباتشان از جمهوری اسلامی درست بود چراکه ارتش دچار مشکلاتی بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در اغتشاشات

دفاع مقدس را برای مردم تبیین کنیم/ اغفال جوانان در اغتشاشات