مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 14:172022-10-13اقتصادي

صدور بیش از 2 هزار رای جایگزین حبس در کرمان


معاون قضایی، فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری کل استان کرمان گفت: طی شش ماهه امسال بیش از دو هزار رای جایگزین حبس در کرمان صادر شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، مهدی بخشی امروز در نشست رؤسا و دادستان های سراسر استان کرمان در محل دانشگاه تحصیلات تکمیلی و فناوری پیشرفته (هایتک) اظهار کرد:  در شش ماهه سال جاری 296 هزار و 677 پرونده به دستگاه قضایی استان وارد و مختومه پرونده ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته نزدیک به 4 درصد افزایش یافته است.

معاون قضایی، فناوری اطلاعات و برنامه ریزی دادگستری استان کرمان گفت: طی شش ماهه امسال بالغ بر دو هزار رای جایگزین حبس در استان کرمان صادر شده است و شهرستان کرمان با 298 رای صادره، در این زمینه پیشتاز است.

سید مهدی قویدل معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان کرمان اظهار داشت: نظارت بسیار دقیق و علمی بر برنامه های حوزه پیشگیری از وقوع جرم قرار دارد و تاکنون دو طرح ابتکاری اورژانس قضایی و پایگاه پیشگیری و انسجام بخشی حاشیه نشینی از سوی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم را در سطح کشوری مطرح شده و به عنوان الگو در سایر استان ها نیز اجرایی شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع پیشگیری از وقوع جرم در راس برنامه های قوه قضاییه قرار گرفته است، گفت: در این راستا  22 ماموریت د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور بیش از 2 هزار رای جایگزین حبس در کرمان

صدور بیش از 2 هزار رای جایگزین حبس در کرمان