مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:172022-10-13سياسي

انجام مسؤولیت های اجتماعی مس در رفسنجان رضایت بخش نیست


با تغییر و تحولاتی که در مس صورت گرفته در انجام مسؤولیت های اجتماعی مس در شهرستان رفسنجان کوتاهی می شود و این وضعیت رضایت بخش نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، حجت الاسلام حسین جلالی امروز در جلسه ای با حضور رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در دفتر امام جمعه شهرستان اظهار کرد: مس در کنار رفسنجان واقع شده و یک ظرفیت بزرگ برای شهرستان و کشور است و 70 درصد ذخایر مس کشور در معدن رفسنجان است.

وی با بیان اینکه این ظرفیت در رفسنجان به خوبی مورد استفاده قرار نگرفته و در زمینه صنایع و کارخانجاتی که می تواند ایجاد اشتغال کند عقب هستیم، افزود:  مس می توانست چندین کارخانه در رفسنجان داشته باشد که بار اشتغال شهرستان را کم کند.

نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس عنوان کرد: بیش از 12 هزار جوان تحصیلکرده بیکار در رفسنجان داریم که اگر صنایع پایین دستی مس در رفسنجان ایجاد شود مشکل بیکاری شهرستان حل می شد.

وی با درخواست اختصاص اسید به کشاورزان و کارخانجات شهرستان، گفت: ضرورت دارد اسید با قیمت پایین به کشاورزان و کارخانه داران شهرستان رفسنجان عرضه شود.

جلالی در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات ارزی تولیدکنندگان پرداخت و افزود: شهرستان رفسنجان در یک دوران به عنوان برخوردار معرفی شده بود که اکنون با توجه به خساراتی که به بخش کشاورزی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مسؤولیت های اجتماعی مس در رفسنجان رضایت بخش نیست

انجام مسؤولیت های اجتماعی مس در رفسنجان رضایت بخش نیست