مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 13:072022-10-13سياسي

چطور ظروف آشپزی استیل را نچسب کنیم؟


پیشرفت علم در سال های اخیر به کمک انسان ها آمده تا از هر جهت از اتلاف وقت جلوگیری کنند؛ این موضوع حتی در صرفه جویی در زمان در شستشوی ظروف آشپزی نیز صادق است.

- تاوه های استیل، از جمله ظروف اصلی پخت و پز در بسیاری از خانه ها و رستوران ها هستند.

شاید شما هم جزو آن دسته افراد باشید که بعد از آخرین باری که مرغی را در تاوه فولادی سرخ کردید و تکه هایی از مرغ به تاوه چسبید و هم غذایتان از ریخت و قیافه افتاد و هم تکه های غذای سوخته به ته تاوه چسبید، قید استفاده از تاوه های استیل را زده اید.

  اما احتمالا از خودتان پرسیده اید که باید راه بهتری هم برای استفاده از این تاوه ها وجود داشته باشد و لازم است بدانید که با بهره گیری از علم و دانش روز و مدیریت مناسب حرارت، می توان از اثر لیدنفراست بهره برد و بدین ترتیب ظروف آشپزی استیل را تبدیل به یک ظرف نچسب کرد.

  البته شفاف بگوییم که حتی با بهره گیری از این روش هم قادر نخواهید بود که در یک تاوه استیل سرد و بدون روغن یک تخم مرغ خام را بشکنید و با دمای کم سرخ کنید و مستقیم در بشقاب سرو کنید.

ولی با اثر لیدنفراست، می توانید هر زمان که نیاز است، غذا را آزادانه و بدون اینکه به کف تاوه بچسبد، در داخل آن حرکت داده و برای شستن تاوه نیز، نیازی به سابیدن آن نخواهید داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چطور ظروف آشپزی استیل را نچسب کنیم؟

چطور ظروف آشپزی استیل را نچسب کنیم؟