مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 مهر 1401 ساعت 10:472022-10-13سياسي

مدیرحوزه علمیه اهل سنت: وحدت، لازمه از بین بردن رژیم صهیونیستی است


مدیرحوزه علمیه اهل سنت مانه وسملقان گفت: امام راحل فرمودند، تا زمانی که وحدت نباشد، دور از انتظار نیست که رژیم صهیونیستی همچون غده سرطانی کشور های اسلامی را مورد تهدید قرار دهد و برای از بین بردن این غده سرطانی باید وحدت داشته باشیم.

- عبدالله آخوند امانی، مدیرحوزه علمیه عرفانیه اهل سنت است و ما باید برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی در پیروی از دعوت آن حضرت بیش از پیش ثابت قدمتر باشیم.

وی گفت: حضرت محمد (ص) دعوتگر بیداری و تبین گر منزلت انسانیت است.

مدیرحوزه علمیه عرفانیه اهل سنت دشتک علیا مانه وسملقان افزود: پیامبر اکرم (ص) در راه رسالت الهی و هدایت عموم مردم با دشواری های فراوانی مواجه شدند و با این حال برای رضایت حق با بردباری و اراده قوی و با قاطعیت از تمام اصول ارزشی دین اسلام دفاع  و اهداف خود را پیش بردند.

وی با بیان اینکه اختلافات و تفرقه در بین مسلمانان خواسته دشمنان است و آنان را در رسیدن به اهداف شومشان کمک می کند، تصریح کرد: اگر در جامعه اسلامی همه اقشار کنار هم باشند و وحدت و یکپارچگی شکل بگیرد، به طور قطع اراده خداوند بر امداد و نصرت خواهد بود.

آخوند اهل سنت خراسان شمالی گفت: امام راحل همواره در سخنان خود یادآوری می کردند، تا زمانی که کشور های اسلامی وحدت نداشته باشند، دور از انتظار نیست که یک رژیم غاصبی همانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیرحوزه علمیه اهل سنت: وحدت، لازمه از بین بردن رژیم صهیونیستی است

مدیرحوزه علمیه اهل سنت: وحدت، لازمه از بین بردن رژیم صهیونیستی است