مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 21:022022-10-12اجتماعي

تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج در اولویت شهرداری کرج باشد


استاندار البرز بر ضرورت تسریع در بهره برداری از پروژه کنار گذر شمالی و قطار شهری کرج تاکید کرد و گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر کرج و همچنین پیمانکار پروژه باید نسبت به تکمیل کنارگذر، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه بررسی روند پیشرفت پروژه های عمرانی شهرداری کرج که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: اکنون بار سنگین ترافیک ورودی استان و همچنین تراکم ترددهای درون شهری، نیاز کلانشهر کرج به راه اندازی قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج را محسوس تر کرده است.

وی ادامه داد: شورای اسلامی و شهرداری کرج باید تکمیل این دو پروژه را در اولویت امور خود قرار دهند.

عبداللهی گفت: طبق صورت جلسات و مصوباتی که بواسطه بازدید های مستمر داشتیم، باید روند امور طبق زمانبندی تعیین شده، دنبال شود.

وی افزود: از نظارت بر پروژه ها لحظه ای غافل نمی شویم چراکه مطالبه مردم است و بخش قابل توجهی از کیفیت و آسایش زندگی مردم را تامین می کند.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم رایزنی های ملی و جلب توجه وزارتخانه های مربوطه بر پیشبرد پروژه ها، گفت: اکنون دولت با اشراف به اهمیت استان البرز در جوار پایتخت، نگاه ویژه ای به برنامه های استان دارد بنابراین باید از این فرصت نهایت بهره را داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج در اولویت شهرداری کرج باشد

تکمیل قطار شهری و کنارگذر شمالی کرج در اولویت شهرداری کرج باشد