مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 19:572022-10-12سياسي

رونمایی از کتاب «تفسیر مشفّع» در قم برگزار می شود


مراسم رونمایی از کتاب « تفسیر مشفّع» مرحوم آیت الله بطحایی با حضور آیت الله حسینی بوشهری، رییس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه در قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام سیدمحمدمهدی بطحایی رییس دفتر حفظ و نشر آثار مرحوم آیت الله سیدهاشم بطحایی گلپایگانی(ره) امروز در نشست خبری که با موضوع آیین رونمایی از کتاب تفسیر فقیه اهل بیت (ع) مرحوم آیت الله بطحایی در مرکز خبر حوزه برگزار شد، گفت: کتاب تفسیر مشفّع آن فقیه فقید، حاصل چهار ماه جلسات تفسیری است که در مسجد امام حسن عسکری(ع) قم برگزار می شد.

وی با اشاره به تک جلد بودن این کتاب که در حدود 420 صفحه است بیان داشت: از زمان شروع تفسیر آیت الله بطحایی 4 ماه می گذشت که ویروس کرونا شیوع پید ا کرد و متاسفانه ایشان مریض شده و در بستر بیماری افتاد و آرزوی قلبی اش بود که همه قرآن را تفسیر نماید، ولی مقدرات چیز دیگری بود.

فرزند آن عالم ربانی ادامه داد: مرحوم والد ما از ابتدای قرآن تا آیه 110 سوره بقره را تفسیر کرد، ولی چون به دلیل کرونا مریض شد، قادر به ادامه کار نبوده و نهایتا در همان حال از دنیا رفت.

وی با اشاره به وجه تسمیه و نام این کتاب تفسیری به مشفّع ادامه داد: آیت الله بطحایی هر شب قبل از شروع جلسه تفسیر روایتی از پیامبر اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «تفسیر مشفّع» در قم برگزار می شود

رونمایی از کتاب «تفسیر مشفّع» در قم برگزار می شود