مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 17:072022-10-12اقتصادي

راهکاری برای خانه دار شدن کم درآمدها


عضو کمیسیون عمران مجلس با ارائه پیشنهادی برای خانه دار شدن افراد کم درآمد در جامعه ، گفت: ایجاد صندوق املاک و مستغلات از مسیر بورس کاملا شفاف است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، سیدالبرز حسینی در گفت وگو با فارس، در مورد روشهای خانه دار شدن افراد کم درآمد، با اشاره به راه اندازی صندوق املاک و مستغلات، گفت: در قانون جهش تولید یکی از فرصت های که برای خانه دار شدن افراد در بستر مسیر شفاف یعنی بورس ایجاد شد سرمایه گذاری در صندوق املاک بود.

افراد بسته به توانایی شان با شرکت هایی که بتوانند صندوق های را ایجاد کنند قرارداد می بندند و سرمایه ای را در این صندوق ها می گذارند که به ازای آن به صورت متر مربع واحدی ازیک خانه را صاحب می شوند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: این راهکارباعث می شود افرادی که خیلی منابع مالی عظیمی ندارند و سرمایه های کوچک دارند به بحث خرید مسکن ورود پیدا کنند و به صورت متر مربع واحدی مشارکت داشته باشند و به ازای پولی که در صندوق می گذارند برداشتی دارند که میتواند آورده ای برای آنها داشته باشد که در پروژه های بعدی در بسترهمین صندوق صاحب خانه شوند.

وی ادامه داد: با این روش گردش منابع مالی خرد اتفاق می افتد و یک تعداد افراد در بستر این صندوق صاحب خانه می شوند و تعدادی با مترمربع واحدهای کوچکی که دارند سود می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهکاری برای خانه دار شدن کم درآمدها

راهکاری برای خانه دار شدن کم درآمدها