مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 مهر 1401 ساعت 16:022022-10-12اقتصادي

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن


پرورش جوجه یکی از کارهای لذت بخشی بوده که سود بسیار بالایی نیز دارد و همیشه بازار عرضه و تقاضای آن مهیا می باشد.

- امروزه برای پرورش دادن جوجه مرغ یک روزه از مکانهای مختلف استفاده خواهند کرد که در آن از تنوع رنگی زرد، سفید و رنگی وجود خواهد داشت که هر کدام از جوجه نر یا ماده خواهد بود.

این نمونه از جوجه ها امروزه زیاد مورد توجه عموم قرار گرفته است که شما می توانید نسبت به نیاز خود این طیور را تهیه و استفاده کنید.

در این مقاله تلاش می کنیم تا نکاتی را که در خصوص خرید و نگهداری جوجه های یک روزه مانند جوجه یک روزه شیراز باید بدانید را ذکر کنیم تا نیازی به مراجعه به مقالات دیگر نداشته باشید و پس از کسب اطلاعات کافی بتوانید اقدام به خرید جوجه یک روزه کنید پس با آراد برندینگ همراه باشید.

در گام اول حتما از یک تخم مرغ حاوی نطفه استفاده کنید و حتما آن را از یک مرجع معتبر تهیه نمایید چرا که امروزه تقلب در همه صنفی وجود دارد پس از خرید تخم مرغ حاوی نطفه حتما آن را نخست ضدعفونی نمایید تا از ورود آلودگیهای پوست تخم مرغ به درون دستگاه جلوگیری کنید.

برای موفقیت پرورش جوجه حتما از یک دستگاه ماشین جوجه کشی با کیفیت مطمئن استفاده نمایید در این مرحله پس از اینکه از تمام مراحل قبلی مطمئن شدید حال تخم مرغهای حاوی نطفه را به درون شانه های تخم م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن

نگهداری جوجه یک روزه عروس هلندی و پرورش آن