مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 23:522022-10-11ورزشي

جشنواره ورزش خیابانی در اردبیل برگزار می شود


سرپرست معاونت ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از برگزاری جشنواره «ورزش خیابانی» به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی خبر داد.

- علیرضا بیداردل شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: جشنواره ورزش خیابانی با هدف افزایش نشاط و مشارکت اجتماعی همزمان با هفته تربیت بدنی در اردبیل اجرا خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در رشته های بدمینتون، دارت، فوتبال دستی، ورزش های همگانی از جمله (فریزبی، روپایی، طناب زنی، پنالتی، آمادگی جسمانی)، تنیس روی میز، بسکتبال، ورزش های باستانی و زورخانه ای، ورزش های روستایی و عشایری از جمله (دال پلان، چوب کشی، قیش گوتدی)، شطرنج، تیراندازی با کمان، مینی گلف برگزار می شود.

سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل تصریح کرد: جشنواره به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش، 29 مهر در محل شهیدگاه عالی قاپو برگزار خواهد شد.

بیداردل ادامه داد: در کنار ایستگاه های ورزشی، ایستگاه سلامت با ارائه خدماتی همچون اندازه گیری فشارخون، قند خون و مشاوره پزشکی و ورزشی نیز در نظر گرفته شده است.

وی گفت: جشنواره ورزش خیابانی ، یک حرکت جمعی به منظور توسعه ورزش مخصوصا ورزش همگانی در میان خانواده ها و شهروندان است که با هدف ورزش، بازی و فعالیت بدنی اجرا می شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ورزش خیابانی در اردبیل برگزار می شود

جشنواره ورزش خیابانی در اردبیل برگزار می شود