مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 19:022022-10-11اقتصادي

دیوارنگاری 14 مدرسه در شهرکرد


معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد گفت: دیوارنگاری در سال جاری برای 14 مدرسه در محل های مختلف شهر از جمله مناطق کمتربرخوردار مانند منظریه و ناحیه غرب در دستور کار قرار گرفته است.

- اکبر ایازی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: دیوارنگاری در سال جاری برای 14 مدرسه در محل های مختلف شهر از جمله مناطق کمتربرخوردار مانند منظریه و ناحیه غرب در دستور کار سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قرار گرفته است.

معاون سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شهرکرد افزود: این طرح در حدود یک هزار متر با 250 میلیون تومان هزینه از بودجه شهرداری اجرا می شود که از شهریورماه آغاز شده است.

وی ادامه داد: برای دیوارنگاری مدارس از هنرمندان بومی استفاده شده و مدارس برای اولین بار در این طرح با شهرداری همکاری کردند، همچنین آموزش و پرورش ناحیه یک و دو با ما همکاری کردند.

ایازی به طرح های دیگر این سازمان اشاره کرد و گفت: دیوارنگاری تمثال شهدا از شهدای مختلف استانی و کشوری در 15 نقطه و ساخت المان ها در سه مرحله دائمی، مناسبتی و نوروزی در دستور کار این سازمان است که تاکنون المان مرد کتابخانه در میدان دانش، مرد آتش نشان در چهارراه آتش نشانی، مرد کلاه مال، مرده نمدمال و مرد پالان دوز به عنوان المان های دائمی در شهر مستقر شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیوارنگاری 14 مدرسه در شهرکرد

دیوارنگاری 14 مدرسه در شهرکرد