مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-11اقتصادي

آماده سازی پارک بازی چهار فصل در محل پارک ملت


شهردار زنجان به آماده سازی پارک بازی چهار فصل در محل پارک ملت نیز اشاره کرد و گفت: تا شب یلدا این محل آماده بهره برداری خواهد شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علیرضا فیروزفر شهردار زنجان در جلسه رسمی و علنی شورای شهر زنجان اظهار کرد: پروژه سبزه میدان وضعیت اعلام می شود.

فیروزفر با اشاره به اینکه کارهای نهایی راسته بالا در حال انجام است،گفت: کوچه اقاکاظم و امامزاده نیز انجام شده و بازار به وضعیت خوبی رسیده است که در چند ماه آینده افتتاحیه کف سازی بازار انجام می شود.

شهردار زنجان با ارائه گزارشی از وضعیت خیابان های معابر بیان کرد: همچنین با توجه به لغزندگی خیابان سعدی در فصل زمستان تعویض پیور آن انجام خواهد شد.

وی به وضعیت ترمیم کف بازار بزرگ زنجان نیز اشاره کرد و افزود: تا چند روز آینده کف بازار شست وشو شده و کار تقریباً به اتمام رسیده و همه کف بازار بازسازی شد.

در رابطه با معابر منتهی به مرکز شهر نیز طرح های کف سازی انجام می شود، البته بنا به شرایط موجود کار در برخی محورها متوقف شده و امیدواریم با بهبود وضعیت کارها به سرعت آغاز شود؛ چرا که فصل کاری در شهر زنجان رو به اتمام است.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه مشکل دیگر در شهر زنجان مربوط به آب گرفتگی معابر در فصل بارندگی است، گفت: متاسفانه در طراحی معابر به برخی نکات توج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده سازی پارک بازی چهار فصل در محل پارک ملت

آماده سازی پارک بازی چهار فصل در محل پارک ملت